Från uppstart till utbildning
Det du behöver hjälp med – det ser vi till att lösa. I nära samarbete med leverantörer och servicepartners ser Norditek till att du får hjälp med med service, reservdelar, utbildning, eftermonteringar och det som behövs för att utveckla och hålla din produktion igång.
Full koll på prestandan
Rätt siktmedia
Siktmedian är avgörande för att maximera din produktionskapacitet. Vi har expertkunskapen för att välja rätt siktmedia och producerar siktmedia i mycket hållbar kvalitet.
Reservdelar original
Vi erbjuder originalreservdelar som är nödvändiga för att bevara garantin och prestandan på din utrustning. Kontakta oss för att få hjälp med rätt reservdelar.
Eftermontering
Vårt serviceteam utför eftermontering av allt från reservdelar till magneter och tranportband på din anläggning. Vi säkerställer att din utrustning fungerar som den ska.

Servicemodell
Effektiv service med Norditeks modell
Vår support ger dig rätt teknisk hjälp när du behöver det. Direkt via fjärrsupporten eller ute på fältet. Genom fjärrsupporten kan vi lösa åtta av tio maskinavbrott utan kostnad inom en timme.
Tillsammans med våra maskinleverantörer och servicepartners säkerställer Norditek att dina produkter fungerar optimalt och undviker oplanerade driftstopp.
Tillbehör
service
Garanterad trygghet med ett serviceavtal
För långvarig trygghet och förebyggande underhåll erbjuder vi skräddarsydda serviceavtal. Det säkerställer att dina produkter fortsätter att fungera optimalt och undvika oplanerade driftstopp.
Tillsammans med våra pålitliga servicepartners har vi täckning från norra Norrland till södra Skåne. Kontakta oss för att få veta mer om våra serviceavtal.
utbildning
En bra utbildning ger rätt förutsättningar
För att säkerställa att du och ditt team har den nödvändiga kompetensen erbjuder vi utbildningar. Vi erbjuder till exempel grundutbildning för maskinsäkerhet och utbildningsprogram om separationsteknikens möjligheter. Ta kontakt med oss för att prata utbildning.
Vår tekniska support är alltid redo att lösa dina problem
Magnus Gunneriusson, eftermarknad, Norditek